Nieuwsbrief november 2020


Update Corona
Op dit moment is er weinig nieuws te melden over de situatie rondom Covid 19 in onze praktijk. Wij houden samen met u vol in deze zware tijden. Ik wil opnieuw uw begrip vragen voor het feit dat onze wachttijden aan de telefoon wat langer kunnen zijn dan dat u van ons gewend bent. Verder staat op dit moment de online faciliteit voor het maken van afspraken (op MijnGezondheid.net) noodgedwongen nog uit. Wij zetten dat echt weer aan op het eerste moment dat we dat weer verantwoord vinden. Voor overige informatie verwijzen wij u naar onze vorige nieuwsbrieven.


Update griepprikken en pneumokokken vaccinatie
Zoals u wellicht gelezen heeft zijn er nauwelijks nog griepprikken en pneumokokken vaccinaties te krijgen. Het is dan ook niet meer mogelijk om een griepprik te krijgen via ons als u niet in een risicogroep valt.
Wij hebben een lijst van de mensen die deze prik(ken) nog dienen te krijgen. Helaas kunnen we nog niet precies zeggen wanneer deze binnenkomen. U krijgt van ons bericht zodra ze binnen zijn en maken we een afspraak met u. Mocht u niets van ons horen, terwijl u wel bent uitgenodigd, belt u ons dan vanaf half december zelf even.


MijnGezondheid.net en MedGemak
Velen van u maken al gebruik van MijnGezondheid.net Graag stellen we u op de hoogte van de app MedGemak. Deze app kunt u downloaden op uw telefoon. U dient de app MedGemak eenmalig te koppelen aan uw account van MijnGezondheid.net. Dit werkt vrij eenvoudig, als u de stappen volgt.
Voordelen en mogelijkheden van de app:
- U kunt een bericht sturen met bijlage naar de huisarts. Bent u bijvoorbeeld ongerust over een verdacht plekje, dan kunt u makkelijk een foto meesturen. Of heeft u een vraag over uw medicatie
- U kunt online makkelijk herhaalmedicatie aanvragen
- U kunt eenvoudig een inneemwekker instellen voor uw medicatie.


Vraag aan u: Invullen vragenlijst over hoe u de zorg van de huisarts en praktijk ervaart!
Wij zijn continue aan het leren en verbeteren om de zorg voor u als patiënt zo goed mogelijk aan te laten verlopen. Het doel van de enquête is om inzicht te krijgen in de wensen en behoeftes van u, als patiënt.


Er zijn een drietal enquêtes. Eén enquête over de praktijk in het algemeen en de 2 overige enquêtes specifiek voor huisarts Botman of Bijlard. U zou ons heel erg helpen als u de enquête invult voor de praktijk en voor de huisarts waar u het vaakste komt. U kunt op onderstaande link klikken.Het invullen van de vragenlijst zal ongeveer 5 à 10 minuten in beslag nemen. Vragenlijsten worden anoniem verwerkt en er zal betrouwbaar worden omgegaan met uw gegevens. Alvast heel erg dank voor het invullen van de vragenlijsten. U helpt ons daar enorm mee!


De link naar vragenlijst voor praktijk:
https://npaweb.nl/Main.action?form=3487&prv=4&fnc=321&link_toegangurl=76f6cc9e-8f93-4a4b-99bd-8775161eb50a


De link naar de vragenlijst Huisarts Botman:
https://npaweb.nl/Main.action?form=3487&prv=4&fnc=321&link_toegangurl=DF44B8BE-EA6E-47A7-8346-CC90E3F5EA93


De link naar vragenlijst Huisarts Bijlard-Smaal:
https://npaweb.nl/Main.action?form=3487&prv=4&fnc=321&link_toegangurl=984B0B89-AB08-48A3-A747-25722973732C


No show” tarief, zeg uw afspraak op tijd af
Helaas komt het incidenteel voor dat iemand een afspraak met ons maakt en dan vervolgens zonder afmelden, toch niet op de afspraak verschijnt. U begrijpt dat dat voor ons erg vervelend is. Wij reserveren de afgesproken tijd immers voor u. Daar hanteren wij al geruime tijd, in navolging van de ziekenhuizen en onze collega’s, een zogenaamd “No show” tarief.
Indien u niet binnen 24 uur voor de geplande afspraak uw afspraak afzegt, zijn wij genoodzaakt u dit tarief (voor uw eigen rekening) te rekenen.
De hoogte van dit bedrag is gelijk aan wat wij bij de verzekeraar gedeclareerd zouden hebben. Daarmee is het dus afhankelijk van de aard en duur van het geplande consult. Deze tarieven kunt u op de website vinden.


Nieuw emailbestand
Wij vinden het belangrijk, vooral in deze onzekere tijd, om u goed op de hoogte te houden! Omdat we door omstandigheden eenmalig ons bestand opnieuw moesten inladen in onze “nieuwsbriefmodule” hebben we  er daarom opnieuw gebruik gemaakt van het mailadres dat we van u hebben. Heeft u al eerder aangegeven geen nieuwsbrief te willen ontvangen, dan hierbij onze excuses. Onderaan de nieuwsbrief kunt u zich opnieuw afmelden.  

Delen:

Spoednummer: 070 3860945          Tel: 070 3869572          Fax: 070 3863494          Avond/nacht/weekend dienst: 070 3469669

Copyright © 2022 Botman & Bijlard, Aan de inhoud van deze site kunnen geen rechten worden ontleend.

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat we je de best mogelijke ervaring op onze website kunnen aanbieden. Wij maken geen gebruik van trackers en reclamemiddelen. Er worden door ons geen verdere gegevens verzameld en gebruikt voor andere doeleinden.

Meer info Toestaan